this is me :)

this is me :)

Wednesday 28 December 2011

5.12.2011 ! hari yang paling giler !

ASSALAMUALAIKUM :)

hai kwn2 sory ea ..aku mls nk update blog..
mcm2 jd ,tp biar ar
malas ar nk cite.
senyap jela...sbr dan tabah hadapi dugaan :)

okey !! let begin !
hari ni kan ambe nk cte sal hari aku dgn kwn2 aku jd gler,,
okey cte ye mule gni ,, pada 
tanggal lima haribulan duabelas dua ribu sebelas
kami pelajar kls 5sn2 telah membuat gler,, mse nie kan kiteorg ngah
jawab exam PRINSIP PERAKAUNAN !
da la soalan gler2 susah pastu kan kteorg dpt pengawas yang sesangat2 sporting taw
ye kan xmarah pon kteorg cecakap mse exam ! bahkan die lop yg duk sembang2 dgn 
kami2 taw
okewww....
pengembaraan bermula sekarang :)
                      hahah tgk2 la...

masing fokus... tapi aku cool beb ! 

nie arr,, pengawas spoting gler :)
i like u !! haha

bukti mase utk paper 1 akuan belum abs
sepatutnye 12.30 tghhari





kertas jawapan aku ! hahha !

soalan akaun nih ! ambk la sape nk tgk pong.




selesai exam !! nie la keje aku ! hee


             hitam benor aku..mcm ank mami jep ! mcm mne nie!!!


okewokew! sekkian:)

No comments:

Post a Comment