this is me :)

this is me :)

Tuesday 20 December 2011

miss single available :)

ASSALAMUALAIKUM :)
..ok kwn2... 
jangan terkejut k...tajuk kat atas tu mmg btl pon
sy nie single la...lame da..
hurmm bosan ase tiap kali org chat.msti  tny
da ade Bf ke.??
hurmm xde soalan lain k..
untk pengetahuan rakan2 sekalian.:)
maaf ye.. sy terpakse tipu anda..
sy xsuke ekpn..bile ckp single
org xcye,,baik ckp.ye sy ade dh Bf...
senang awk2 xkaca sy..
xmintk no sy kan..:) tu bgs,,awk mintk kt fb? mcm sy nk bg.
maaaaaaaf bebanyok2.
ambe mmg jns gnie..ambe xsuke,,,ikt pandai deme la nk kate i nie sombong ke haappe ke
ado aku kesahh ??


okey berbalik kepada tajuk di ats..hurm knp sy single..
ok sbnr nye,,gnie,,sy ea, jns xpndai nk cri pakwweee2 nie..ATAU boyypren ! 
hee xpandaii la ambe..
jns ambe xcre ekpn..kalu ade,, ade la.. kalu xdop..
ambe tunggu sahaje okey,,, :)
 sume kan da ditakdirkan..kite cume tunggu dan lihat..
hheee
kalau la kalau laa aku ditakdirkan untuk mengsingle sepanjang umor aku,
aku redha je,,oh my god..
mintk2 tidakk laa....
nk jd mcm org lain gop..hapy je,,
mcm kwn2 sy..hee best nye,,

hah ! sudah sudah sudah..kirahh ! tunggu  ! sbr ye
nanti buahhhh aty awk akn smpai.! tunggu je.. tapi kan tapi kan.
sape ??
dh3 jgn nk gatal k ! wahai nur syakirah..
kamu tunggu sape gerangan TUAN PUTERA itu..haha
berangan xabs2 aku nie,,,haiii
ape kone nieh ekau !!

dh dh dh..kirah kan awk epy dh gnie.. jd wk pe nak bising2..
eh2 ikt suke aty la nk bising pon.. ini belog wa yang punye..!haha

sudddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaa
oke segala pertanyaan sudah dijawab k,,,
jd jangan heran knp aku xcpel2 agy..
sebab nye aku xpandai nk mencari kumbang ataupon perigi ! haha
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nie kwn baik sy la... hee jgn slh phm ea :)
peace :p

nie pon sme ,,,sy kwn dgn die mse skola rndh..pastu 
abs skola rndh..hilang tanpe berita,,
pastu thn nie bru jmpe balik :)

ok sekian ! :)\

No comments:

Post a Comment